Friday 26 February 2010

2nd day

Semalam baru dapat RxLite yang dibeli secara online. Seminggu tunggu baru sampai. Semalam dah try minum 2 packets. If ikut Program Terapi RxLite ni, sehari patut minum 3 packets. So today nk try minum 3packets. Berat saya sekarang ialah 54 kg. Target nak turun 7 kg sebab saya ni rendah. Tak lama lagi bakal naik pelamin. Harap-harap dapat kurus. kalau ada progress, i'll update the result here. Wish me luck!

Inilah saya semasa hari pertunangan. Gemuk kan? Pipi tembam. Badan tak payah cakapla. Masa nak sewa baju, saya dah cuba 4 helai baju, semua tak muat. Akak kedai tak putus asa, "adik cuba la yang ni.." die tunjukkan baju yang saya pakai dalam gambar ni. Baju tu nampak besar compared dengan yang lain. Dalam hati "Ish, besar ni, mesti longgar". Sekali saya pakai, "Oppss!!, muat2??" Barula saya sedar yang diri ini dah terlebih berat, hanya muat pakai baju besar2.XL atau XXL. Sekarang saya kena diet balik. Tapi masalahnya saya cepat lapar dan bila lapar saya letih. Sebab tu saya nak cuba RxLite ni. Mungkin boleh bantu tambah tenaga masa diet. Blog ni akan jadi bukti atau testimonial samada produk ni berkesan atau tidak untuk saya.

Rasa RxLite ni sedap. Rasa koko. Boleh campur dengan susu atau soya. Mesti lagi sedap! :) Saya dah try produk lain yang lebih terkenal, tapi rasa produk tu saya tak boleh tahan. Tak sedap. Sebab tu tak menjadi, sebab nak minum pun tak boleh. 


Sesiapa yang nak cuba RxLite ni boleh sms or call saya ATAU lawati laman web ini http://www.ProjekCopyCat.com/shahieda


No comments:

Post a Comment